Com editar les imatges de la pantalla verda d'Adobe Premiere Pro

Heu decidit que esteu preparat per aprendre a editar imatges de pantalla verda a Adobe Premiere Pro, però abans d'aprendre el com , heu d'entendre el què . La creació d'un efecte de vídeo de pantalla verda és un procés precís i requereix una planificació acurada abans de començar a filmar.

La pantalla verda és un terme comú per a un procés de realització de pel·lícules que inclou moltes variants diferents. De vegades, "pantalla verda" no implica res verd o pantalla com en absolut; una paret pintada de blau pot funcionar igual de bé, però no sona tan enganxós. En aquest tutorial, us mostrarem com editar imatges de pantalla verda de manera efectiva, eliminar fons verds i substituir-les per una imatge diferent.

Resum

    Ús de pantalles verdes al cinema: una breu història

    Els cineastes han practicat la projecció verda en la seva forma actual des dels anys 30, però com la majoria de les tècniques de realització cinematogràfica, té arrels anteriors a la fotografia.

    El mètode original consistia en que els fotògrafs exposaven doblement les seves bobines de pel·lícula. Per exemple, fer una foto d'un subjecte davant d'un mat de color negre i després, amb la mateixa pel·lícula, després fer una foto d'un fons. El resultat, tot i que bàsic, va permetre als fotògrafs experimentar amb la substitució del fons des de la càmera. Amb el programari d'edició modern, aquests mètodes s'han tornat més senzills, més fàcils de controlar i més impressionants en els seus resultats.

    Com que ella tecnologia ha evolucionat, l'ambició dels cineastes també ha augmentat. L'ús d'efectes de pantalla verda s'ha convertit en vital a tots els nivells de la indústria. Aquest mètode no només l'utilitzen els cineastes quan el món que volen crear no existeix (com Avatar i les pel·lícules de Marvel), sinó també quan el cost de rodar en una ubicació real seria massa difícil, costós o perillós (com Life de Pi o Gravetat).

    Què és una pantalla verda (o clau cromàtica)?

    La pantalla verda també s'anomena clau cromàtica, que és un terme més precís per al procés real. Quan rodeu la pel·lícula, emmascareu parts de la fotografia amb un mat de color i substituïu aquestes seccions per altres imatges durant l'edició. Això fa que es reprodueixin dues peces de metratge simultàniament, amb el clip superior transparent a les zones que heu esborrat, deixant el clip inferior al seu lloc.

    Amb la cromatització, el fons no té ser verd. A mesura que traieu parts de la fotografia en funció del seu color, en teoria podeu utilitzar qualsevol color que us agradi. Tanmateix, heu de tenir cura amb els altres elements de la vostra presa. Per exemple, si rodes un actor amb una camisa blava en una pantalla blava, acabaràs amb un cap flotant. No és una bona aparença!

    De vegades, la codificació cromàtica necessària per a una presa no serà el fons. En comptes d'això, caldrà substituir alguna cosa de la mateixa fotografia, com ara una pantalla de televisió.En aquests casos, podeu configurar el fons amb un color verd i substituir-lo més tard pel que vulgueu en la postproducció.

    Color Key vs Ultra Key

    Hi ha dos tipus principals de croma Teclat: efectes clau de color i ultra clau. Aquestes eines funcionen de manera molt diferent, però per a algunes peces de metratge poden donar el mateix efecte.

    Tecla de color

    La tecla de color és increïblement específica en el seu rang i només eliminarà els píxels que siguin iguals. codi hexadecimal com a color seleccionat. Fins i tot amb la millor il·luminació possible a la pantalla verda, no podreu filmar les vostres escenes sense tenir variants en el color i el luma del fons verd.

    La clau de color s'utilitza millor amb gràfics o elements amb color renderitzat digitalment que podeu eliminar. Si voleu utilitzar l'opció següent, podeu trobar aquest vídeo d'inventari al mercat de Motion Array.

    Ultra Key

    Ultra Key és el que necessitareu per a metratges que tenen variants de to i ombra del fons. L'eina analitza tant la llum (llum) com el color del fons, la qual cosa us permet obtenir resultats impressionants fins i tot quan el fons està subil·luminat o té diverses ombres.

    Apreneu a editar la clau de Chrome a Adobe Premiere

    Ús de la tecla Ultra

    1. Arrossegueu i deixeu anar el vostre metratge de fons a la vostra línia de temps i, a continuació, col·loqueu el metratge de la pantalla verda directament a sobre.

    2. Al tauler d'efectes,cerqueu Ultra Key i arrossegueu-lo al clip de la pantalla verda.

    3. Al tauler Controls d'efectes, seleccioneu el selector de color i feu clic al fons verd. Encara no heu acabat, però podeu veure que això ja té una bona pinta.

    4. A continuació, canvieu la sortida de Composite a Alpha Channel, ara podreu veure el fons restant que cal eliminar.

    5. Amb les eines de generació de mat, ajusteu la configuració fins que hàgiu eliminat completament el fons. La millor manera d'aprendre és prova i error, juga amb la configuració fins que t'acostumes al que fan. Recordeu que tots aquests paràmetres afectaran el vostre tema i el vostre fons.

    6. Finalment, afegiu altres efectes als vostres clips perquè el primer pla se senti com una part del fons, per exemple, la graduació del color o l'addició d'un desenfocament al vostre fons. Un últim consell, assegureu-vos de renderitzar la vostra línia de temps per veure'l reproduint a tota velocitat.

    Consells i amp; Resolució de problemes

    El color no és important

    Si bé el verd és el tipus de fons més comú, és vital tenir en compte primer els altres elements de l'escena. Si voleu que el vostre actor amb un vestit verd, feu-lo sobre un fons blau. Si trieu filmar sobre un fons verd, assegureu-vos que no hi hagi cap verd similar a la fotografia.

    Prepareu-vos. Posició. Perspectiva.

    És bastant fàcil obtenir unes bones captures de pantalla verda i eliminar-lafons. El problema és fer coincidir els plans amb el nou fons i fer que sembli real.

    Aquest procés comença a l'etapa de rodatge. Considereu la distància, l'angle de la càmera i els punts focals de les dues capes abans de filmar-les. Recordeu que si voleu qualsevol tipus de moviment a la càmera, els moviments han de ser els mateixos per a les dues preses.

    Espai

    Sempre és preferible tenir una pantalla una mica més gran del que sentiu. Necessites. Assegureu-vos que els vostres intèrprets es quedin dins de la pantalla verda. Col·locar-los al mig del teu espai també t'ajudarà a evitar les vores ombrívoles.

    La il·luminació és clau

    És essencial filmar amb el mínim d'ombres possibles al fons. Com que la majoria de pantalles estan fetes d'un material, és poc probable que estiguin sense arrugues. Si observeu moltes arrugues i ombres, potser voldreu planxar la pantalla abans de començar. T'ho agrairàs més tard, t'ho prometem! És probable que el vostre fons de substitució també tingui la seva pròpia font de llum. Tingueu en compte això a la vostra captura de pantalla verda i assegureu-vos que coincideixin.

    Habilitats transferibles

    Els efectes de tecla cromàtica funcionen de manera similar tant a After Effects com a Photoshop, la qual cosa us permet utilitzar eines similars per crear efectes especials, moviment. gràfics i imatges. La tecla cromàtica a Photoshop pot ser molt útil a l'hora de crear el pòster per a la vostra pel·lícula.

    Correcció de color i amp;Classificació

    Recordeu sempre de corregir el color i classificar els vostres clips perquè coincideixin. També podeu afegir altres efectes, com ara una sensació de flama i fuites de llum per ajudar a cobrir les diferències entre els clips.

    La codificació cromàtica és una eina fantàstica que ofereix als cineastes infinites opcions creatives. La creació de composicions realistes de pantalla verda necessitarà temps i pràctica, i implica una planificació acurada abans de filmar. Heu de ser conscient de com es construirà la composició en la postproducció per assegurar-vos que filmeu els elements individuals perquè funcionin junts.


    La millor manera de fer créixer les vostres habilitats de croma és practicar el rodatge i edició mitjançant pantalles verdes. Ho creguis o no, prova de gravar imatges deliberadament dolentes. Amb les ombres i els punts d'interès capturats, podeu provar fins a quin punt poden arribar les eines de clau cromàtica. I ara que ja saps com editar imatges de pantalla verda a Adobe Premiere Pro CC, estaràs millor preparat per gravar-les! Però si només esteu buscant vídeos d'estoc de pantalla verda, consulteu el nostre mercat per trobar milers d'opcions.

    Desplaçar cap amunt