L'ús d'expressions d'After Effects pot fer por al principi; és una mica com la codificació i pot ser confús. Les expressions són peces de codi increïbles que us poden estalviar hores creant animacions repetides complicades, per la qual cosa val la pena aprendre. Una de les expressions més útils per aprendre a utilitzar és l'expressió de bucle d'After Effects. En aquesta guia, us explicarem no només com utilitzar l'expressió de bucle AE, sinó també com funciona, perquè pugueu personalitzar-la segons les vostres necessitats.

Resum

Part 1: L'estructura i amp; Tipus d'expressió de bucle d'After Effects

El primer que haureu d'entendre és com es forma una expressió. Hi ha 3 seccions diferents per a qualsevol expressió de bucle; la propietat, el tipus de bucle i el modificador. En conjunt, aquests tres elements creen una ordre que After Effects pot utilitzar per reproduir els vostres fotogrames clau de diverses maneres.

Una de les expressions més utilitzades en animació és l'efecte Loop Out Ping Pong, que utilitzarem per a aquest exemple. .

loopOut(“pingpong”,1)

La propietat – loopOut (“pingpong”,1)

Hi ha quatre tipus de propietats d'expressió de bucle.

LoopOut i LoopIn: Com probablement podeu endevinar, cadascun d'aquests tipus de bucle indica a After Effects si el bucle comença abans o després dels vostres fotogrames clau.

LoopOutDuration i LoopInDuration : aquests dos són lleugerament diferents, ja queus permeten dir a After Effects que basi el bucle en segons en lloc de fotogrames clau. Per fer-ho, haureu d'afegir un modificador, que parlarem a continuació. En general, els bucles de durada no són massa útils, però us poden estalviar molt de temps si, per exemple, voleu poder ajustar ràpidament el temps que triga el bucle sense canviar els fotogrames clau.

Tipus de bucle: loopOut (“pingpong” ,1)

El tipus de bucle és on decideixes el tipus de bucle animat que crearà After Effects. Hi ha quatre tipus de bucle disponibles;

(“Pingpong”)

El bucle de PingPong agafarà el primer i l'últim fotograma clau i tornarà enrere i endavant entre ells.

(“Cicle”)

El bucle de cicle repeteix el vostre fotograma clau en ordre una i altra vegada. Si el vostre darrer fotograma clau té els mateixos valors que el vostre primer fotograma clau, AE crearà un bucle d'animació sense fi, que es repetirà una i altra vegada.

(“Desplaçament”)

El bucle de compensació és una mica difícil d'entendre, però és increïblement potent en el seu ús. Bàsicament, el bucle de desplaçament repeteix l'animació de fotograma clau però la compensa, de manera que torna a començar des de l'últim fotograma clau. Confós? No us culpem: mireu l'exemple per veure'l en acció.

(“Continua”)

El tipus de bucle Continua pot ajudar a lligar els extrems de les escenes animades quan voleu que tot desaparegui perfectament de la pantalla almateix temps. Aquest tipus de bucle continua la velocitat/valor del vostre darrer fotograma clau; l'animació continua per sempre, o fins que decidiu posar-hi fi.

Modificador – loopOut (“ pingpong ”,1 )

El modificador és la instrucció final d'After Effects i, en alguns casos, no és necessari en absolut. Quan utilitzeu les propietats basades en la durada, el modificador indicarà a AE el nombre de segons que cal repetir.

Per a les expressions Loop In and Out, el modificador es pot utilitzar per indicar a l'AE quants dels vostres fotogrames clau voleu aplicar el bucle. És essencial tenir en compte que el número no es refereix directament als fotogrames clau sinó a la secció animada entre fotogrames clau.

Per exemple, si utilitzeu la propietat Loop Out amb un modificador d'un, AE repetirà el animació entre els dos darrers fotogrames clau de la línia de temps. Si utilitzeu un modificador de 2, AE repetirà l'animació entre els 3 fotogrames clau anteriors.

Part 2: Com utilitzar l'expressió en bucle a After Effects

Les expressions en bucle es poden utilitzar en qualsevol valor al qual podeu afegir un fotograma clau. En aquest exemple, estem afegint l'expressió al valor de posició, però hi ha molts més valors amb els quals podeu jugar.

  1. Creeu els vostres fotogrames clau com amb qualsevol projecte d'animació estàndard.
  2. Seleccioneu el valor al qual voleu afegir una expressió a la línia de temps.
  3. Vés a Animació > Afegeix l'expressió . Tu potsTambé manteniu premuda Alt i premeu la icona del cronòmetre al costat del Valor.
  4. Al quadre de la línia de temps, escriviu o enganxeu la vostra expressió. Notareu que After Effect prediu què voleu utilitzar i us ofereix un menú desplegable pràctic per seleccionar elements.
  5. Comproveu l'animació i afegiu un modificador si ho necessiteu.

Suggeriment: Si heu aplicat la vostra expressió i voleu ajustar els fotogrames clau, pot ser una mica complicat veure què està passant. Feu servir el botó = que hi ha al costat de l'expressió per activar-la i desactivar-la, en lloc de suprimir la vostra expressió per fer-hi ajustaments.

Part 3: maneres creatives d'utilitzar l'expressió en bucle a After Effects

Ara ja sabeu com utilitzar les expressions de bucle, potser estareu pensant en totes les instàncies que us podrien haver estalviat temps en el passat. no et preocupis; hi ha molts més projectes per provar les teves noves habilitats.

Utilitzar expressions en una varietat de valors

Podeu utilitzar més d'una expressió a cada element, per exemple , canviant la mida i la posició de diferents maneres. L'ús d'expressions en bucle d'aquesta manera pot ajudar a crear fons de moviment repetits o elements simples com els núvols que passen per una escena.

Projectes de tipografia

Les expressions en bucle es poden utilitzar per convertir el text. Transició a efectes de text increïbles amb una senzilla expressió de ping-pong. Afegiu la vostra transició de text i creeu fotogrames clau nous per a onvoleu que l'animació es repeteixi. Afegiu un modificador a la vostra expressió per repetir la part de la transició que voleu repetir.

L'ús amb altres efectes

L'ús d'expressions no us impedeix utilitzar altres efectes. Efectes sobre els seus elements. Un efecte beneficiós i divertit d'utilitzar amb Expression és l'efecte RepeTile, que us permet crear gràfics de fons complexos ràpidament.


Les expressions són una eina potent però sovint descuidada per a qualsevol animador que treballi a After Effects. Un cop hàgiu assabentat de crear aquestes expressions senzilles, podeu començar a experimentar i combinar-les per crear efectes genials amb només un petit fragment de codi.

Les expressions de bucle d'efecte posterior són un dels tipus d'expressió més útils per aprendre i us pot estalviar molt de temps amb els fotogrames clau complicats, ara ja coneixeu els fonaments bàsics, per què no esbrineu més coses amb aquestes 6 expressions habituals d'After Effects que hauríeu d'utilitzar.

Desplaçar cap amunt