És possible que siguis nou a After Effects i mai no t'hagis aventurat en el complex món de l'aparellament i l'animació de personatges. O potser ja fa temps que hi estàs, però t'has adonat que pot ser un procés molt confús i tediós.

Bé, l'equip de Battle Axe creu que té la solució per a tu amb el seu endoll. -en RubberHose. Tal com diuen RubberHose és la manera més ràpida de manipular i animar un personatge a After Effects."

Així doncs, fem un cop d'ull a les funcions que hi ha darrere de RubberHose i veiem com podria facilitar la manipulació i l'animació del vostre personatge. o donar-te la presentació que has estat buscant.

Per començar, donem un cop d'ull al vídeo de mostra de RubberHose per veure de què és capaç.

Característiques

Quan va parlar amb Adam de Battle Axe, va dir: "Es centra molt en la usabilitat i menys en tones de funcions que probablement no utilitzareu de totes maneres". Aquest és un gran resum de com funciona RubberHose.

En el seu nucli, RubberHose és una eina per animar punts en una capa de forma. Però el matís de com funciona això és el que fa que RubberHose sigui especial i divertit de treballar.

El primer que notareu és que RubberHose està dissenyat per funcionar amb capes de forma. Hi ha alguns avantatges i inconvenients en això. A més, és molt fàcil de configurar, es renderitza ràpidament i és infinitament escalable. Pel que fa al desavantatge (possible), és realmentdissenyat per treballar amb estils gràfics il·lustrats senzills.

Podeu afegir màscares a les capes de forma si voleu crear un personatge il·lustrat més detallat, però, depenent de les vostres màscares, això pot obtenir els resultats que voleu o no. . No hi ha res dolent amb els aspectes il·lustrats senzills per als quals està dissenyat RubberHose. De fet, són molt populars ara mateix. Val la pena assenyalar on brilla RubberHose.

Battle Axe va crear un bonic vídeo que mostra com podeu arreglar fàcilment les vostres "mànegues" amb algunes tècniques bàsiques d'estil.

Com Com a avantatge addicional, Battle Axe ha creat un connector gratuït anomenat Butt Capper que canviarà ràpidament les vores dels vostres traços a tapes, rodones o projectades. Això pot ser molt útil quan voleu arrodonir una espatlla o aplanar la part inferior d'una cama ràpidament.

A més de l'animació punt a punt, RubberHose té algunes altres funcions integrades que fan que l'aparell i el moviment siguin iguals. més fàcil.

Si voleu afegir alguna cosa com ara una mà o un peu a l'extrem d'una mànega, només heu d'afegir-lo a la capa adequada. El nou objecte girarà automàticament amb el punt de l'eix de la mànega. O, si no voleu que això passi, podeu fer clic a la casella de selecció "Congelar rotació" de la capa de mànega per aturar la rotació.

Una de les característiques més interessants del conjunt d'eines de mànega és la funció de caiguda automàtica. . Si voleu que la vostra mànega canviï de direcciódoblegant-se a la meitat del cicle d'animació, només cal que feu clic a la casella de selecció "AutoFlop" i la vostra mànega canviarà les direccions de flexió en un punt central. Funciona molt bé des de la caixa, però RubberHose us ofereix controls addicionals per a la caiguda automàtica del fracàs. Això afecta com i quan es produeix l'interruptor de flexió.

L'equip de Battle Axe també va trigar una estona a pensar en els problemes que podrien sorgir i crear solucions senzilles per a ells. Per exemple, canviar el nom d'una capa de mànega a la composició trencarà la mànega. Per tant, van afegir un botó "Canvia el nom del sistema de mànegues seleccionat". Si seleccioneu una capa de mànega, escriviu un nom nou al quadre de text del connector i premeu el botó de canvi de nom, es canviarà el nom del vostre sistema de mànega sense trencar res.

També s'han afegit funcions petites com ara " Copia l'estil de la capa de mànega" i "Enganxa l'estil de la capa de la mànega". D'aquesta manera, si dediqueu molt de temps a fer una cama que us agradi, podeu copiar fàcilment aquest estil a una altra cama o a un altre personatge d'una altra composició.

Battle Axe ha publicat alguns bons vídeos tutorials que us ajuden. mostrar les seves característiques. Aquestes són algunes de les funcions avançades que els usuaris de RubberHose poden provar.

Utilitzar RubberHose

Amb una mica de creativitat, podeu trobar diferents maneres d'animar amb l'eina RubberHose , però on realment sobresurt és en els cicles de caminada.

Per tant, vaig fer una petita prova per veure com de fàcil és.

Per començar, vaigva crear una forma bàsica del cos i un cap per a més llum. Aleshores, simplement vaig carregar una mànega, vaig moure el punt de l'espatlla a la zona de l'espatlla del cos i el punt del canell cap a la part inferior. A continuació, vaig establir fotogrames clau per a la part posterior del swing del braç i la part davantera. RubberHose va fer la resta.

Després de veure la vista prèvia, vaig decidir afegir les funcions de fracàs automàtic, així que vaig fer clic a aquesta casella de selecció. Llavors vaig passar uns segons ajustant la longitud de la mànega, el radi de flexió i la direcció de flexió al meu gust.

Un cop vaig estar content amb el braç dret, vaig estar a punt per afegir-hi l'esquerra. Primer vaig utilitzar el sistema de canvi de nom per canviar el nom de la meva mànega del braç a "Braç dret". A continuació, vaig utilitzar una altra funció personalitzada de RubberHose. En seleccionar una capa al braç dret i mantenir premuda OPT al Mac (ALT al PC), després fer clic al botó "Nou sistema RubberHose", vaig crear un duplicat exacte del meu braç dret amb la mateixa configuració d'animació i fotogrames clau.

Una ràpida compensació dels fotogrames clau em va donar un cicle de balanceig del braç suau en uns dos minuts.

En realitat em vaig trobar somrient tan bon punt vaig començar a veure la meva previsualització de l'animació perquè era divertit construir-la i animar el personatge. Aquí teniu una mostra del que es pot aconseguir en 2 minuts.

En conjunt, RubberHose és una manera fantàstica de començar amb l'animació de personatges a After Effects. Li treu molta por a perdre's en una plataforma complexa i no trobar mai la sortida. Dóna lal'artista té més llibertat per centrar-se en el matís de l'animació en lloc de la mecànica.

RubberHose és relativament nou i està passant pel procés de comentaris dels consumidors. Tot i que funciona molt bé en la majoria dels casos, és possible que trobeu un error aquí o allà, i Battle Axe accepta els comentaris, de manera que puguin millorar el producte amb el pas del temps.

Si esteu pensant en l'animació de personatges, RubberHose. Sens dubte, val la pena fer-hi una ullada o comprar-lo només per la diversió de jugar.

Desplaçar cap amunt