- Part 1: Què és la presa de diòptria dividida?
- Part 2: Com reproduir el pla de diòptries dividides. en DesprésEfectes
- Part 3: Consells principals per a fotografies de diòptries dividides
La fotografia Split Diopter és un estil potent i emocionant que cal tenir en compte quan rodeu els vostres projectes. Si no teniu accés a una lent de diòptria dividida per obtenir l'efecte, no us preocupeu, podeu recrear l'aspecte impressionant de diòptria dividida a After Effects amb uns quants trucs senzills. Consulteu la nostra guia pas a pas per crear el vostre efecte de diòptria dividida.
Resum
Part 1: Què és la presa de diòptria dividida?
Un pla de diòptria dividida és un tipus específic de pla que juga amb el focus de la teva escena. Per a la majoria de plans, els cineastes utilitzen una poca profunditat de camp (on un avió està enfocat, tota la resta és borrosa) o una profunditat de camp (on tot el que hi ha a la fotografia està enfocat).
Una diòptria és un tipus de lent que els cineastes poden utilitzar per permetre'ls tenir dues àrees de la vostra escena enfocades. A diferència de les preses de profunditat de camp, una fotografia de diòptria dividida no enfoca tot a la vostra escena, només àrees específiques que trieu, com ara tenir una persona a la distància i el primer pla enfocats, amb l'espai entre ells desenfocat.
Les preses de diòptries dividides s'utilitzen en moltes pel·lícules de Hollywood i poden ser molt útils per explicar històries. Get Out, and Us utilitzen freqüentment plans de diòptries dividides per crear una sensació de malestar i tensió, mentre que pel·lícules com Star Wars i Mission: Impossible s'utilitzen per reforçar les seqüències d'acció.
Part 2: Com reproduir el pla de diòptries dividides. en DesprésEfectes
La creació d'un efecte de diòptria dividida en postproducció encara necessita una mica de reflexió en el procés de rodatge. L'efecte requerirà dos clips, centrats en el vostre element de fons, el segon centrat en el primer pla; per al primer pla, haureu d'utilitzar una pantalla verda.
Pas 1: enregistreu les vostres fotografies.
Podeu enganyar i disparar l'element de la pantalla verda per separat, però fent-ho a la ubicació, la il·luminació, la posició de la càmera i amp; angle i l'atmosfera general (vent, etc.) seran els mateixos en ambdues plans.
- Configureu la càmera i filmeu el vostre element de fons, assegurant-vos que utilitzeu una profunditat d'enfocament profunda. Assegura't que la càmera no es mou ni canvia d'enfocament durant la filmació.
- Introdueix el teu personatge en primer pla i col·loca una pantalla verda entre ells i el fons. Centra't en el personatge de primer pla i filma la teva fotografia.
Pas 2: crea la teva composició
El primer pas del procés d'edició és afegir i tractar el teu Clips. Si heu treballat amb GreenScreen abans, probablement sabreu què heu de fer. Si no esteu familiaritzat amb l'eliminació de la pantalla verda, consulteu aquesta pràctica guia.
- Afegiu la vostra captura de fons a la línia de temps, canvieu la posició i canvieu la mida segons sigui necessari.
- Afegiu la vostra captura de pantalla verda. a sobre del vostre fons a la línia de temps.
- Desconnecteu la pantalla verda, utilitzant les eines Tolerància i Ploma per refinar laTeclat.
- Canvieu la mida i canvieu la posició de la vostra capa de pantalla verda segons sigui necessari.
Pas 3: afegir l'aspecte de diòptria dividida
La vostra composició ja es veurà força notable en aquesta etapa, però l'aspecte de diòptria dividida pot donar una sensació única i es pot fer amb només uns quants clics.
- Feu clic amb el botó dret a la línia de temps i seleccioneu Nou > Nou sòlid. El color no és essencial en aquesta etapa.
- Al navegador d'efectes, cerqueu Gradient Ramp i afegiu-lo al vostre sòlid.
- Coloqueu els punts inicials i finals del degradat mitjançant la configuració de posició a la Tauler de control d'efectes. Col·loqueu el degradat a l'espai que voleu desenfocar entre les capes.
- Mou la capa sòlida a la part inferior de la pila de clips, de manera que ja no la pugueu veure.
- A la Navegador d'efectes, cerqueu Camera Lens Blur i afegiu-lo a la capa de fons. Pot ser útil desactivar la visibilitat en primer pla per a aquest pas.
- Ajusta el radi de desenfocament per crear l'aspecte, assegureu-vos que la casella Repetiu la vora del píxel estigui marcada.
- Al tauler de control d'efectes, a Mapa de desenfocament, canvieu la configuració de la capa a la vostra capa sòlida: Efectes i màscares. Això s'assignarà el desenfocament al degradat.
- Si el costat equivocat de la imatge està desenfocat, marqueu la casella Inverteix el mapa del desenfocament.
- Seleccioneu l'Efecte i l'ordre/control C per copiar-lo. Seleccioneu la Capa de primer pla i Command/Control V per enganxar-loefecte. És possible que hàgiu de tornar a marcar la casella Inverteix el mapa de desenfocament.
- Podeu ajustar la posició de l'efecte de desenfocament canviant la posició de la capa de degradat.
Part 3: Consells principals per a fotografies de diòptries dividides
Utilitzeu un desenfocament gaussià
L'efecte de desenfocament de la lent de la càmera és fantàstic per donar una sensació de bokeh natural al desenfocament, com ho faria la vostra càmera quan filmant un pla, però l'efecte pot ser força pesat i alentir les coses. Si voleu una alternativa ràpida, proveu aquest mètode amb l'efecte Desenfocament gaussià.
Utilitzeu graus i efectes de pel·lícula
Si voleu combinar els elements, afegint el El color i l'efecte pel·lícula poden ajudar a vendre l'aspecte. Feu clic amb el botó dret a la línia de temps, Nou > Capa d'ajust ; això us permetrà afegir efectes addicionals a l'escena general.
Creuar l'escena
Una bona manera de vendre l'efecte de diòptria dividida és fer passar l'element de fons. darrere dels elements de primer pla. Això és una cosa que hauríeu de tenir en compte a l'hora de gravar el vostre projecte i filmar les vostres fotografies.
El temps és important
Si voleu que l'element Fons interaccioni amb el primer pla, com ara dos personatges que s'agiten l'un a l'altre, heu de prestar molta atenció als vostres temps. Quan rodeu, assegureu-vos de saber quant de llarg hauria de ser la seqüència i en quin moment els personatges han de moure's, parlar o interactuar.
Tingues una raó
ElL'aspecte Split Diopter és excel·lent i molt divertit de crear, però no és adequat per a tots els projectes. Utilitzeu els efectes de diòptria dividida amb moderació, assegurant-vos que hi ha una raó perquè s'utilitzi, ja sigui a la història o a l'atmosfera que voleu crear.
Crear un aspecte de diòptria dividida a After Effects requereix una mica de planificació. , però els resultats poden ser tan bons com utilitzar una lent diòptria. Ara ja saps com crear aquest efecte únic, pensa com es pot utilitzar millor a les teves pel·lícules per explicar la teva història i crear l'atmosfera. Aquesta fotografia estilística no serà ideal per a tots els projectes, però estem segurs que us divertiràs veient què pots crear.