Correcció de color & Canvi de color a Premiere Pro: consells i tutorials

Treballar amb plantilles pot estalviar MOLT temps. Però hi ha un bon nombre de plantilles que no inclouen una manera integrada de canviar fàcilment el color de l'element. Avui explicarem com canviar els colors a Premiere Pro. Per ser clar, això no pretén ser un tutorial sobre correcció de color. En canvi, estem veient com canviar el color dels elements i actius de plantilla simples. Així doncs, endinsem-nos i comencem.

Resum

    Part 1: correcció del color vs. gradació del color?

    En primer lloc, hauríeu d'entendre la diferència entre la correcció de color i la gradació de color. Tot i que podeu utilitzar moltes de les mateixes eines, s'han de tractar com dos processos separats.

    La correcció del color és el procés de solucionar qualsevol problema de la il·luminació o el color de la fotografia perquè totes les preses semblin coherents. La classificació del color és el treball que es fa a una peça per crear un "aspecte estilístic" a la teva pel·lícula. Sempre hauríeu de corregir les vostres fotografies abans de qualificar-les, de manera que esteu treballant amb una paleta neta per començar el procés.

    Els editors tindran diferents fluxos de treball. Alguns completaran totes les edicions abans de passar a la correcció de color, d'altres optaran per corregir les preses a mesura que avancen. La realitat és que no hi ha un moment adequat o incorrecte per arreglar els vostres clips. Fins i tot podeu decidir quan corregir el color en funció del projecte en què esteu treballant. Sobretot, si alguns trets són aixítambé pot veure'ls amb una divisió lineal tant horitzontalment com verticalment. Si seleccioneu qualsevol d'aquests, podeu moure el divisor per veure més o menys un clip determinat. Genial, oi?

    D'acord, ara ja tens la referència i els clips actuals configurats, i què fas a continuació? Bé, la veritat que el treball dur ja s'ha fet. Només hi ha dues coses més per comprovar.

    Detecció de cares

    Vés a la secció Colors i mira Detecció de cares . Si hi ha una cara que es mostra de manera destacada al vostre metratge, deixeu-ho marcat.

    El que fa és que garanteix que es tingui un grau especial de cura als tons de pell quan coincideixin dues peces de metratge. Això es deu al fet que, un fet divertit, no importa qui siguis o de quin color sigui la teva pell, tots els tons de pell apareixeran en algun lloc d'aquesta petita regió de la roda de colors.

    Si no hi ha cap cara que es mostri de manera destacada a la fotografia, com en un paisatge, per exemple, hauríeu de desmarcar Detecció de cares perquè Premiere Pro no cerqui res que no hi hagi.

    Aplica. Partit

    Genial! Ja esteu preparats per continuar i premeu Aplica coincidència .

    Veu veure de seguida que això fa un gran treball per fer coincidir el color entre dos clips. Si feu un abans i un després ràpid, haureu de veure que el resultat final és molt millor que el que vam començar.

    I aquí teniu la millor part. Si fa una bona feinaperò no ho acaba de fer perfecte, encara pots entrar i fer canvis de correcció de color tu mateix, i pots utilitzar el que va fer la coincidència de color per oferir-te un lloc de partida molt més fàcil.

    Pots utilitzar el

    A 17>Rodes de color els agrada el que utilitzava l'eina Concordança de colors , o podeu utilitzar qualsevol altra part de Color de Lumetri per continuar fent canvis. Ara pots seguir endavant i fer que les teves imatges semblin absolutament impressionants!


    Així que juga amb aquests mètodes per canviar de color i veuràs què et sembla! Convertir-se en un mestre de correcció de colors i combinació requerirà molta pràctica. Cada metratge necessita una combinació diferent d'eines i un enfocament diferent. Dit això, com més aprenguis, millor estaràs preparat per fer ajustaments intel·ligents.

    Un cop hàgiu entès les eines, podreu transformar fins i tot les imatges més difícils. I esperem que aquests tutorials us hagin ajudat a treballar en alguna cosa que us agradaria afegir al vostre programa!

    És difícil que no esteu segur de poder incloure'ls a la vostra edició.

    Part 2: Com corregir el color a Premiere Pro

    Espai de treball en color

    Feu clic a la pestanya Color a la part superior per canviar a la pantalla en color. Adobe ha fet tot el possible per optimitzar totes les eines de correcció i classificació en una sola pantalla, però per als no iniciats, pot semblar un embolic confús.

    A la columna de la dreta, veureu tot. de les vostres opcions de color, mentre que els controls/àmbits individuals es troben al tauler de la cantonada superior esquerra.

    Lumetri Scopes

    Aquests es poden veure al tauler superior esquerre i hi ha diverses opcions per triar , pot semblar una quantitat desalentadora de configuracions, però no us preocupeu, us guiarem. Feu clic amb el botó dret a la finestra per mostrar les opcions del tipus d'àmbit que voleu veure amb més detall.

    Tots els àmbits mostren informació gràfica sobre el color i la llum de la fotografia que es visualitza actualment.

    Si desplaceu la vostra seqüència, veureu que els àmbits canvien i reflecteixen les formes i els colors del clip.

    Cada tipus d'àmbit us mostrarà alguna cosa lleugerament diferent i Depèn de tu trobar el que s'adapti al teu metratge. Quan superposem l'àmbit amb el clip, podem veure com es representen la llum i els colors.

    Els àmbits us ajudaran a identificar on s'han de fer les correccions a les vostres fotografies i us ajudaran a definir el millorsolució.

    Tauler de Lumetri

    El tauler de Lumetri conté totes les eines que necessiteu tant per corregir com per avaluar les vostres fotografies, però de moment, mirem les Eines de correcció bàsiques. Feu clic a la casella de selecció que hi ha al costat de Correcció bàsica per obrir la configuració.

    Balance de blancs (WB)

    El selector de Balanç de blancs us permet utilitzar un selector de color per seleccionar "Blancs". ' a la fotografia, que canviarà automàticament els controls de temperatura i tint.

    Temperatura

    El control de temperatura us permet establir el to del vostre clip entre el blau extrem i el taronja. En la seva majoria, els problemes amb el balanç de blancs crearan una fotografia que és una mica blava o taronja és la seva tonalitat general i podeu utilitzar el control de temperatura per compensar-ho.

    Tint

    Semblant a el control de la temperatura, això us permet controlar de manera fina la tonalitat del verd a rosa del vostre clip.

    Exposició

    Això us pot ajudar a mitigar problemes en què la fotografia s'ha filmat amb massa. o entra poca llum a la càmera.

    Destacats & Ombres

    Aquests dos controls us ajuden a introduir la gamma de colors a les parts més clares o més fosques de la fotografia.

    Blancs i amp; Negres

    Aquests dos controls us ajuden a augmentar la quantitat de blanc o negre que es barreja amb els colors. Massa blanc crearà un aspecte esvaït, mentre que massa negre crearà una ombra foscaaspecte.

    Saturació

    La saturació canvia la vivacitat dels tons del clip, separant-los dels tons grisos d'aquest rang de llum.

    La correcció de color té com a objectiu neutralitzar els clips. (com sigui possible) perquè tinguin una llum i un color consistents. La millor manera de ser més habilitat és jugar amb els controls. Diverteix-te amb ell i estudia els efectes tant a l'abast com a la presa. Anem a veure com hem arreglat aquesta fotografia de jugadors de bàsquet utilitzant la forma d'ona (RBG).

    Des de l'abast, podem veure que hi ha una manca de color i llum a la part superior. El primer pas és ajustar l'exposició, afegint més llum a la fotografia.

    Ara hi ha molt de vermell a les zones més clares, la qual cosa està creant el to taronja a la peça i s'agreuja amb el pegat més dominant de terra groc. A continuació, canviem la temperatura del clip, afegint-hi blau.

    Les zones de gamma mitjana inclouen molt de verd. Com que aquest nivell inclou els tons de pell dels jugadors, hem d'afegir una petita quantitat de to rosa.

    El clip ja està molt millor! Recordeu que no volem crear un grau de color estilitzat en aquest moment. Calen ajustaments menors a les eines restants per completar la correcció.

    Ara s'ha corregit el clip i podeu veure la gran millora entre la fotografia original i la nova. A continuació, hem d'ajustar la restaseqüència; això es pot fer tant mirant el metratge com mirant l'abast. Aquí podeu veure la diferència entre els clips, només un dels quals s'ha corregit. Quan corregeu el color del segon clip, els àmbits es veuen semblants a la visualització de la llum i el color.

    Part 3: Com canviar el color a Premiere Pro

    Canvi del color d'un sol element de color

    Aquest vídeo ràpid us ofereix una visió general de les correccions bàsiques del color, com ara com ajustar el balanç de blancs, el to i la saturació des del tauler Lumetri Color.

    Jordan també explora alguns aspectes predefinits de la secció Creativa. Si us quedeu encallat en editar el color, podeu utilitzar-los com a punt de partida i ajustar-los segons les vostres preferències. També rebràs consells sobre com corregir el color de clips específics i com aplicar la correcció del color a tota la línia de temps alhora amb una capa d'ajust.

    És capaç d'aconseguir molts conceptes bàsics en menys de 10 minuts. , així que definitivament és un rellotge que val la pena per als correctors de color principiants!

    Per al nostre exemple, tenim una plantilla per a un paquet de títols amb un element de bloc que volem fer d'un color diferent. Malauradament, hi ha moltes vegades que els desenvolupadors d'aquest tipus de plantilles no inclouran una manera senzilla de canviar el color dels elements. Si aquest és el cas, el que realment us pot ajudar és utilitzar l'efecte de tint. Aneu al tauler d'efectesi cerca 'tint'. Des d'aquí, podeu arrossegar-lo i deixar-lo anar al vostre metratge.

    En aquest moment, pot ser que es torni gris, però no us preocupeu. Ara aneu al vostre tauler de controls d'efectes i hauríeu de veure dos comptagotes diferents, un per a negre i un altre per a blanc. Agafeu la paleta de colors foscos i seleccioneu el color que vulgueu per al vostre element i, a continuació, utilitzeu el comptagotes per a l'altra secció perquè coincideixi amb el color.

    Tan senzill! Heu canviat fàcilment el color d'un element senzill. Però, què passa quan, per exemple, tens alguna cosa com una reflexió de la lent? En aquest cas, hi ha molts matisos en el color i fer-ho tot d'un color pla semblaria terrible.

    Canviar el color d'un element complicat

    Per a aquest escenari, anem a 'Balance de color (HLS)'. Cerqueu-lo al vostre tauler d'efectes i arrossegueu-lo i deixeu-lo anar al vostre metratge. Als vostres controls d'efectes, el control lliscant de to és el que voleu utilitzar. Això bàsicament us donarà un bucle infinit de variabilitat per a la nova tonalitat que voleu que sigui. Més blau, més groc, més verd. I gira tots els colors per igual al voltant de la roda de colors. És tan senzill com això!

    Correcció general del color

    Però tot i que hem dit que aquest no és un vídeo sobre la correcció del color, anem a explicar ràpidament com fer algunes correccions menors al vostre metratge. Pot ser que hi hagi moments en què descarregueu material d'arxiu i ho vulgueuestilitzar-lo o relacionar-lo més a prop del metratge preexistent. Aquesta és una feina per a la vostra secció de colors Lumetri. Si no el trobeu, aneu a la finestra i trieu Lumetri Color.

    Ara, un bon lloc per començar amb l'estilització és anar a la secció creativa i fer un recorregut pels aspectes precarregats. Si algun d'ells s'acosta al que voleu, feu-hi clic per aplicar-lo al vostre metratge i augmenteu o reduïu la seva intensitat segons el que cerqueu. Podeu utilitzar-lo per apropar-vos a l'aspecte que vulgueu i després fer la resta del camí pel vostre compte.

    Una altra manera de canviar l'aspecte del vostre metratge és amb la secció de correcció bàsica. Si canvieu la temperatura del color i el tint, podeu donar un aspecte de color ampli i global al vostre metratge.

    Corbes

    Però potser el meu mètode preferit per fer canvis més detallats és la secció Corbes. Una breu visió general del funcionament de les corbes és que us permet augmentar o disminuir la intensitat de diferents elements del metratge: els negres, les ombres, els tons mitjans, els reflexos i els blancs. Fer canvis a cadascuna d'aquestes seccions diferents afectarà principalment només aquesta secció i després graduarà aquest canvi a les seccions properes. Però això no només funciona per a la luminància, també podeu triar els colors vermell, verd o blau per augmentar o disminuir la seva presència en qualsevol secció determinada. Això li dóna una incomparablequantitat de control sobre el color del vostre metratge.

    Part 4: Com fer coincidir el color a Premiere Pro

    Identifiqueu els vostres clips

    Primer, salta a Premiere Pro. Ara, suposem que teniu dues peces de metratge a la vostra línia de temps que voleu fer coincidir amb el color. D'entrada, és possible que pugueu dir que el color està apagat entre ells.

    Això pot ser un gran problema als vostres vídeos perquè quan retalleu d'un clip a un altre i els colors són molt diferents. , pot semblar molt com un error i no una elecció estilística. També pot distreure el vostre públic, així que com els combineu perquè se sentin com un projecte cohesionat?

    Solució amb un sol clic

    Afortunadament, Premiere Pro té una funció de concordança de colors amb un sol clic que us pot fer gairebé tota la feina. Comenceu per trobar la funció de concordança de colors anant a Color de Lumetri i, després, baixant a Rodes de color i amp; Match . Un cop l'heu desplegat, podeu veure la secció Coincidència de colors just a sota.

    Utilitzeu la vista de comparació

    Feu clic a Visualització , de manera que podeu començar a treballar amb aquesta funció.

    Aquí podeu veure un disseny que us ofereix un clip de referència i un clip actual. Voldràs trobar un clip amb el qual estiguis més content. Això es coneix com el vostre “clip de referència” situat a l'esquerra dels dos a la comparació.

    Aquest serà el clip quesegueix igual i que utilitzaràs com a plantilla per canviar el color de l'altre clip.

    Trieu el clip de referència correcte

    Hi ha un parell de maneres diferents que podeu aneu a triar el clip de referència. Notareu que teniu un control lliscant cap avall a la part inferior d'aquest marc a l'esquerra. Podeu consultar per revisar la vostra línia de temps actual i després aturar-vos en qualsevol marc de referència que trieu.

    Un consell per tenir una mica més de control és trobar el fotograma concret que voleu a la vostra línia de temps real. Un cop l'hagueu trobat, copieu el codi de temps des de sobre de la línia de temps i, a continuació, enganxeu-lo al codi de temps que hi ha a sota del control lliscant del clip de referència. Ara, hauríeu de tenir exactament el marc adequat per a la vostra referència inicial!

    Seleccioneu el clip que requereix un canvi de color

    A continuació, trobareu el clip al qual volem canviar el color. que coincideixi amb el de l'esquerra. Això és fàcil, perquè funciona només prenent el fotograma actual que heu acabat amb el capçal de reproducció. Un cop trobeu el clip adequat amb el capçal de reproducció, ja esteu preparat per al següent pas.

    Canvi de les vistes

    Si voleu jugar amb maneres particulars de veure els vostres clips, hi ha tres maneres de veure els clips de referència i actuals un al costat de l'altre. Podeu canviar-los mitjançant les icones que hi ha a sota del control lliscant a la vista de comparació.

    La primera vista s'anomena una al costat de l'altra i

    Desplaçar cap amunt