Com crear una vibració bàsica de la càmera a After Effects

Afegir el moviment de la càmera al vostre metratge és una tècnica que probablement haureu d'implementar a mesura que continueu fent nous projectes de vídeo, clients i estils. Tant si es tracta de donar una mica de moviment a les imatges avorrides del trípode o de vendre la idea que els vostres elements VFX falsos es troben al mateix món que tota la resta de la fotografia, el fet d'afegir el moviment de la càmera pot ajudar a que el vostre vídeo sigui bo a fantàstic! La millor part és que és relativament fàcil de fer. Tot i que hi ha diversos mètodes diferents, crearem el sacsejat de la càmera mitjançant expressions a After Effects. Així que anem a submergir-nos junts al Creative Cloud i mirem com aconseguir aquest efecte!

Resum

    Aprenent l'expressió de Wiggle

    Dins d'After Effects farem una ullada al nostre metratge, i l'exemple que estem utilitzant és una fotografia en un trípode sense cap moviment. Aleshores, com afegim el moviment de la càmera? Utilitzarem el que s'anomena expressió de moviment.

    Una expressió és bàsicament una manera de prendre un paràmetre existent, com ara la posició, l'escala, la rotació, l'opacitat, etc., i manipular-lo d'una manera molt complexa molt ràpidament. Per utilitzar qualsevol tipus d'expressió, haureu d'obrir aquest paràmetre i tenir el cronòmetre visible per a aquest paràmetre. A continuació, manteniu premuda la tecla alt i feu clic al cronòmetre d'aquest paràmetre. El que veuràs aparèixer és una caixa pertext al llarg de la línia de temps per a aquest paràmetre específic. Aquí és on podeu introduir una expressió amb text i números. L'expressió que introduirem s'anomena expressió de moviment, perquè li direm al paràmetre de posició que es mogui.

    De fet, literalment ho fem escrivint en aquest espai aquí moure's. Però no és això. Hem de dir a After Effects quant volem que es mogui la posició i amb quina freqüència. Per fer-ho, separem el que ve a continuació del text de moviment amb un claudàtor obert. Dins del claudàtor obert introduirem dos números separats per una coma sense espai. El que fa és dir a After Effects amb quina freqüència volem que es produeixi el moviment i, a continuació, quant d'espai físic volem que es mogui la nostra posició, en píxels.

    menejar(A,B)

    A l'expressió anterior, A representa la freqüència del moviment mentre que B representa la quantitat de moviments en píxels. L'expressió final substituïda per nombres al nostre exemple té el següent aspecte:

    wiggle(2,40)

    Per tant, per a nosaltres farem servir l'exemple on demaneu a After Effects que mogui el nostre vídeo 2 vegades per segon, i cadascuna d'aquestes vegades volem que es mogui 40 píxels. Acabeu-lo amb un claudàtor tancat i feu clic a qualsevol part de la pantalla per sortir.

    El que hauríeu de quedar és un moviment al vostre vídeo que dóna lloc al que heu demanat, 2vegades cada segon la posició es mou un total de 40 píxels en qualsevol direcció. Simplement canviant només aquests dos números, realment podeu marcar una sacsejada de la càmera que s'aproximi al que imagineu. I el que és realment bo és que normalment no requereix molta potència de càlcul, de manera que hauríeu de poder veure els resultats amb força rapidesa.

    Solucionar problemes d'escala

    Tot i així, hi ha un petit problema. Les vores del nostre vídeo són visibles i podeu veure que només es tracta d'un vacil·lació digital a causa d'això. La solució a això és simplement augmentar el vostre metratge per ocultar que les vores no entrin al marc de la nostra presa. Proveu d'ampliar només el mínim que sigui necessari, perquè com més amplieu, més probabilitats hi ha que la qualitat del vostre vídeo es redueixi.

    Afegir expressions de moviment a diversos paràmetres

    Això és genial, però si volem portar-ho al següent nivell de qualitat professional, ens adonaríem que ara mateix només estem aplicant el moviment de la càmera en moviment lateral. A la vida real, hi haurà una mica de moviment tant en la rotació com en la mida relativa de la imatge per apropar-s'hi o allunyar-s'hi.

    Comencem amb la rotació. Per accedir al vostre paràmetre de rotació, feu clic al menú desplegable i de nou a transformar. O simplement seleccioneu el vostre clip i premeu la tecla R. Ara amb la rotació activada, torneu a la vostra expressió de moviment premut alti fent clic al cronòmetre. Ara farem exactament el mateix que abans, excepte que serem molt molt subtils amb aquest. La raó és perquè el primer paràmetre encara representa el nombre de vegades per segon que s'implementa el moviment, però el nou segon paràmetre controla els graus de rotació. Aquesta és una gran diferència perquè 90 píxels, per exemple, és una gran quantitat de moviment, però no és una gran quantitat de moviment. Però 90 graus, literalment, convertiran la teva imatge perquè sembli així. És probable que no vulgueu tanta rotació. Així que personalment aniré amb un segon nombre de 0,5 graus. S'acabarà mostrant com a .5 i està bé. Tanca el suport, i ja està! Heu afegit una altra capa de profunditat a la vostra fotografia!

    Afegeix un moviment especial a l'escala

    Això és bo, però també volem afegir una mica de moviment d'escala per donar la impressió que algú té una gamma completa de moviments en 3D. Com que malauradament no ens podem moure digitalment a l'espai 3D del nostre tema, ens conformarem amb l'escala. Tècnicament, es tracta d'un zoom digital i no s'apropa ni s'allunya del nostre subjecte, però si mantenim aquest moviment en un grau molt petit, no hauria de ser massa perceptible.

    Obre el teu paràmetre d'escala com hem fet amb els altres, excepte aquesta vegada amb la drecera s. Ara si només intentem escriure un movimentexpressió com abans, ens trobem amb un problema estrany. La nostra escala horitzontal i vertical no són uniformes i obtenim un estirament estrany de la nostra imatge.

    Sembla brut, doncs, com fem que la nostra escala sigui completament uniforme? Ho fem dient a After Effects que els mantingui igual mitjançant la nostra fórmula d'expressió de moviment. Simplement començarem donant-li un valor que s'utilitzarà en una línia separada. Agafarem l'expressió de moviment que volem i la deixarem tal com està, però abans afegirem w (espai) = (espai). El que fa és dir a After Effects que la constant w és igual a aquesta expressió. A continuació, afegirem un punt i coma i afegirem una línia addicional. Utilitzarem claudàtors per a aquesta nova expressió [w[0],w[0]].

    Bàsicament, el que fa és dir a After Effects que aquesta és l'expressió global que volem aplicar i que volem aplicar-lo per igual als paràmetres d'escala horitzontal i vertical. Si simplement voleu copiar i enganxar, l'expressió s'escriu aquí:

    w = wiggle(1,3); [w[0],w[0] ]

    I el que ens queda és un moviment de càmera fabricat que va una mica més enllà del mètode comú. Sempre que intenteu tornar a crear alguna cosa de manera realista en postproducció, és important pensar com seria realment aquest efecte a la vida real. Aquest tipus de procés de pensament ho faràajuda a que el teu treball destaqui per sobre de la resta de la competència si l'apliques a tot el que fas.

    Però això és tot per a mi. Nois, espero que us sigui útil aquest tutorial. Si encara no esteu satisfet amb aquest mètode d'afegir moviment de càmera, mireu aquest altre vídeo que publicarem uns dies després d'aquest a Advanced Camera Shake In After Effects.


    A més, si només volíeu una solució més fàcil d'utilitzar amb Adobe Premiere Pro, tenim un paquet de preajustaments gratuïts de sacsejades de la càmera que podeu descarregar i utilitzar i l'enllaç també es troba a la descripció:

    // motionarray.com/premiere-pro-templates/handheld-camera-presets-25054

    Si encara no esteu satisfet amb aquest mètode d'afegir vibració de la càmera, mireu el nostre altre vídeo sobre com afegir vibració de la càmera REAL a After Efectes aquí.

    Esperem que aquest tutorial us sigui útil. Si ho vas fer, tenim molts altres tutorials per a Premiere Pro, After Effects i la realització de cinema en general! Si teniu cap pregunta, feu-nos-ho saber a la secció de comentaris a continuació.

    Desplaçar cap amunt